środa, 1 sierpnia 2012

Siema , siema , siema ..
też taka wczesna pora a ja na nogach . 
ciężarówka mnie obudziła . -,-
dobra , git .
opisze swój wczorajszy dzień . 
wczoraj pierwszy raz wyszłam z domu o... 17: 30 ..
orzeszki w czekoladzie .. mmm...
najpierw byłam z Andzią ..
później z Andzią i Julitą .
jeszcze później z Andzią , Julitą , Szymonem i Filipem .
i na końcu z Andzią , Julitą , Szymonem i Filipem , Alanem oraz Julą .
dowiedziałam się kiedy przyjeżdża Aleksandrowicz . ♥
buźka się cieszy . xd
później poszliśmy przed blok . 
najpierw siata piłką Alana od nogi . ( nią się najlepiej gra . )
sklep . 
dom .
o 19 znów wyszłam .
ale najpierw paczałam się przez okno jak Szymon i Alan się biją . xd
znów z Andzią siata ..
i popchnięcie Szymona tak , że płakał . ..
miał ślad jak po pogryzieniu . xdd
dobra , kończę .. 
naraziska . ; *

1 komentarz:

  1. Ja też wczoraj wyszłam o 17 :30 albo i nawet o 18 30 a wróciłam 21 30 xd .

    Zapraszam -----> http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń