czwartek, 16 sierpnia 2012

o cześć . ; *

ale się cieszę . ; )
moje proźby wysłuchane ..
w końcu robi się ciepło ..
co oznacza jutro AquaPark . ; ))
heh , fajnie by było ..
wczoraj też było fajnie ..
zabawy .. i granie ..
i o 1O : O4 ( jestem bardzo dokładna ) zobaczenie przyjaciółki która przyjechała z Ameryki ..
i nie Wika , u nas nie jest już zimno ..
ciesze się też z faktu iż .. będę szła do kina z Wiką i Angelą ...
jeśli ten plan wypali bo myślę że chłopaki się mogą wcisnąć . xd
haha , wysypanie jej słonecznika i kłócenie się przez sms ..
ona : powiedz Oliwii że ma mi oddać słonecznik ..
ja : ale Oliwia wypiła red bull 'a i jest już w Anglii ..
jeśli jedna mała garść to poł słonecznika to ja umiem latać .
ale latać to bym chciała . ; )
okej , to chyba wszystko więc .. :
pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz