środa, 15 sierpnia 2012

Hejoo . ; 3
oj , teraz już wcale się nie wysypiam ..
jeszcze miesiąc temu wstawałam o : 9 , 1O ..
a teraz o 8 ..
jestem przez to nie wyspana . -,-
dzisiaj ( jak już przyjechała Julita ) idziemy do niej o 11 z mną , Angelą i chyba chłopakami .. 
hahahahahahaahahaha , te dziewczyny z placu są dowalające .. ; p
spoko .. ogar .. 
za niedługo szkoła . 
cieszę się tylko kapkę ..
a to czemu ?
bo chcę spotkać przyjaciół i woog..
ale wakacje też są super .
teraz to się nudzę i piszę ..
och , ta pogoda mnie dobija . -,-
wczoraj obroniłam tak piłkę że mnie ręka nadal broni . 
nie chcę tego pisać , ale te dziewczyny nas nagrywały ..
a jak już byliśmy pod blokiem , to siedziały tam takie na oko : 13 - latki ..
i się kłóciły z nami . -,-
bo my się chciełiśmy bawić a one nas kur...dę , obgadywały ..
dobra , kapkę napisałam więc już kończę pa . ; ***
idę na kawkę mrożoną . ; **

2 komentarze:

  1. Hmm. i ciebie zimno u mnie gorąco ? coś tu nie pasi, dzisiaj padało ale w sobote i niedziele znowu j***** 35 stopni -.- oddaj mi tą twoją pogode !

    OdpowiedzUsuń