piątek, 24 sierpnia 2012

Aloha . :D

taa .. wiem wczoraj nie napisałam ..
ale nie miałam kiedy ..
a no , nie kiedy tak bywa ..
teraz się nudze i piję kawkę mrożoną ..
wczorajsze pytanie Liwii . :
ej , Wika . ty do kawy mrożonej dajesz jedno czy 2 ziarenka kawy ?
jpdl .. ja daje 2 łyżeczki ..
hehe ..
znalazłam wczoraj piłkę ..
taka gumową ..
i granie nią w siate z Jula (5l.) , Andzią , Oliwią z Angli i Mną i Alanem , zawszę spoko ..
Juli serwy wychodzą .. 
teraz nudyy ..
za 1O min idę na dwór ..
chyba .
a jeszcze wczoraj to było fajne .. :
Alan : ej , wiecie gdzie są moje klucze od domu ?
My ( ja , Andzia , Wika ) : ech , pod 26 ..
a on mieszka pod 7 .
i śmianie się z chłopaków też okej ..
hahahhahaha , Filip w o 2 rozmiary ma zamałe klapki . 
okej , pa . ; **

4 komentarze:

  1. http://shinybox.pl/?ref=13096c7 Zarejestruj się i otrzymaj za darmo pudełko z kosmetykami SkinyBox! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebsten Blog Award. Więcej informacji na: http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog bede zagladac jak i takze komentaowac

    zapraszam do mnie pupilek98.blogspot.com
    jak mozesz skomentuj i jak ci sie spodoba zostan obserwatorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, taki pozytywny ;>

    OdpowiedzUsuń